Dr Grzegorz Jóźwik

Dyrektor z 25 letnim doświadczeniem na wszystkich stanowiskach komercyjnych w sektorze FMCG.

Pracował m. in. dla L’Oreala, PepsiCo, Cadbury, RJReynoldsa i Cussonsa. Od 10 lat w kadrze zarządzającej spółek. Kierował kompleksowymi, licznymi strukturami sprzedażowymi: ponad 1000 osób oraz bardzo skoncentrowanymi kanałami sprzedaży. Prowadził działy sprzedające liczny asortyment: ponad 4000 SKU. Rozwijał ludzi, którzy awansowali w strukturach polskich oraz międzynarodowych na stanowiska dyrektorów generalnych, szefów sprzedaży. Przeprowadzał integracje strukturalne i transformacje kulturowe łączących się organizacji.

Praktyczną wiedzę nabytą podczas integracji firm, w szczególności działów komercyjnych, wykorzystał broniąc doktorat w Swiss Management Center w Szwajcarii.

Ciągle poszukujący, dynamiczny transformator, od dwóch lat pasjonat coachingu przez duże „C”. Akredytowany coach ICF-u z tytułem ACC. Obecnie dzieli się swoim doświadczeniem i doskonali swoje umiejętności z klientami korporacyjnymi i indywidualnymi.


Prelekcja: Coaching przez duże „C” w korporacjach.

Czyli o tym, jak prowadzić coaching w korporacjach i rozwijać kompetencje talentów, a nie tylko pomagać jednostkom zrealizować cele.

Cel: Próba odpowiedzi na pytanie dlaczego warto jest prowadzić w korporacjach Coaching, który rozwija ludzi i pomaga im długoterminowo...

Podczas prelekcji poruszone zostaną następujące aspekty:


1. Jak wygląda zwykle coaching w korporacjach - kto i przez kogo jest najczęściej coachowany?

2. Jakie korzyści ma coaching nastawiony na pomoc w realizacji zadań krótko terminowych?

3. Jakie zalety ma coaching nastawiony na rozwój kompetencji, osobowości, motywacji w korporacjach?

4. Jak przekonać pracowników, że wewnętrzny coach może im również pomoc, często efektywniej, bo zna specyfikę firmy?

5. Dlaczego warto jest prowadzić coachingi przez duże „C” w korporacjach i uzyskać dzięki temu przewagę konkurencyjną?